İzleyiciler

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Nildam abla oldu...1 yaşımızyaşımız kutlu olsun







Selamlar 
Bu ay hızlı bir maraton içersindeyim.Nildamın doğum günü , Urfa-Antep tatilimiz derken bitiremediğim örgülerimi tamamlayayım derken bir ay dolmak üzere... Kendime söz vermiştim blogumu güncel tutacaktım ama maalesef koşuşturmalar buna mani oldu.Neyse ki size güzel kareler gösteriyorum.
İlk resim Nildamın pastasini üflerken ...1 yaşını doldurdu minik kuzum yaşı dolu dolu olsun inşallah...
2.resim hıdırellez zamanı dilemistim ben bu böcüğü gül ağacının altında...Çok şükür bin şükür kavuşturdu Allahım onu bana...
3.resim Yine doğum gününde yakalandığım bir kare...
4. Resim Urfa tatilimizden.Karagül dizisi var onun çekildiği yer olarak nam saldı Halfeti.Aslında tam bir tarih...sular altında kalmış köyler rum kalesi anlatılan Nergis hikayesi...Tekne turumuzda harikaydı gezilecek görülecek yerlere ekleyebilirsiniz.Oradan Antepe geçtik. bakircilar çarşısı görülmeye değer... Balıklı göl Hz.İbrahimin ateşe atıldığı yer ateş su olmuş odunlarda balık rivayete göre...Kutsal mekan sayılıyor biz kandil gecesi oradaydık muhteşem bir atmosfer ney sesleri ...
5. Ve 6. Resim asıl blog konumuz laylala bebekleri.bende bir tane yapilislarindan satin aldim ve örmeye başladım.Önce Kira ardindan Rita yı denedim.Sirada çilek kız var biterse yakinda paylasirim. Tabi bu arada minik bebisler örüyorum en kısa zamanda blogda yerlerini alırlar.
Herkesi öpüyorum....

1 yorum:

  1. Sağlıkla nicelerini de kutlayın ,Ben aslım nerelerde derken arka arka yayınlar yapılmış gören kim:)))) Bir aydır tadilat vardı ev de bilgisayar başına çok fırsatım olması:)
    Maşallah fıstığıma çok da şeker olmuş.

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...