İzleyiciler

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Amigurumi kalem kalemkutusu ve 2.D.I.Y. PROJEMİZ KUYU





Çokkk sıcak çokkk İzmir yanıyor bugün 43 dereceyi bulduk...Klimamızı açıp önünde oturuyoruz ama nafile yine de serinletmiyor hiç bir şey...Bir tek karpuz peynire ,salataya talim ediyoruz yemek aralarında...Kafayımı yedin durmadan örüyorsun diyen kıskanç arkadaşlarıma da yaradı bu sıcaklar elimizden bir şey çıkmaz oldu....
Amigurumilerimi küstürmüştüm
kendime ....Bir gayret bu kalemlikleri ördüm ,sıcak falan dinlemedim ...çok basit sayıları varmış ,hemen bitti zaten...
İçerisine havlu peçete rulosu koydum,biraz daha sert görünsünler diye...Kavuniçi olanına serkanım mektup yazıp koydu kapağını diktik,ileride açıp okuyacakmış...Laf aramızda kalsın hazinesinin haritasını çizmiş...

2. d.ı.y. projemizi de gerçekleştirdik bu arada...Gazete kağıtlarından minik rulolar hazırladı serkuşum.Sonra bir cips kutusunu kestik ,üzerine monte ettik.Bahçede yine kendi yaptığı sünger masasının yanına koyduk.Karıncalarının evi orası...Serinlemek için kuyudan su çekeceklermiş bizim karakuru karıncalarımız.....bakalım daha neler yapacak karıncalarına benimkisi...işte böyle benden de bu hafta sonuluk haberler...Bir de şirin örmeye başladım koca kafalı oldu yünüm yetmedi ,aynısından bulursam devam edeceğim yok bulamazsam bu kafa olur sana başka bir şey...hayırlısı şekerlerim öpüldünüz yine...

4 yorum:

  1. sıcakla imtihanımız devam ediyor bizim de .... bir de kızım sık sık hastalanmaya devam ediyor.. kapı cam da açamıyoruz fazla.. nasıl bitecek bu yaz.. bu arada kalemlikler harika.. geri dönüşüm de çok sevimli... ellerine sağlık.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok üzüldüm hastalanmasına...Temmuzun sıcağında zatürre olmuştu bizimkisi de...sıcak soğuk farketmiyor bağışıklık sistemleri çok zayıf ne yapsak da önüne geçemiyoruz canım...kalemlikler ve geri dönüşüm için yazdıklarına ayrıca çok teşekkür ederim .Çok çok da geçmiş olsun ...

    YanıtlaSil
  3. aslım şekerim benim tembellik halaaa devam ediyor:) serkuşun projeleri harika:) kuyudun su çekecek olan karıncalara da kolay gelsin...

    kalemlerinde süper ötesi olmuşlar ayy biri beni dürtsede örme işine geri dönsemmmm:)

    YanıtlaSil
  4. beğendiğiniz için ben teşekkür ederim oyuncak perisi.....öğretmenimize layıkkk olmaya çalışıyoruz:)şekerim canım, ben örmüyorum deme inanmam...sen bir yandan teleonda konuşurken bir yanda kahveni içiyorsun bir yandan internette yazışıyorsun bir yandan da amigurumilerini örebiliyorsun...haaa bu arada bir yandan da kapıya gelen postacıdan kargolarını alıp aynı anda başka bir kargo hazırlayıp teslim edebiliyorsun....sakınnnn bana tembelliğim devam ediyor deme İ-NAN-MAMMMMM....
    ÇOK ÖPÜYORUM SENİ...Senden yeni fikirler çıkacak ya bu fırtına öncesi sessizlik gibi bekliyoruz bakalım.....

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...