İzleyiciler

12 Şubat 2012 Pazar

Bu hafta siparişlerim







Yoğun bir hafta geçirdim.Önce pasajdan zürafa şapkamızın siparişini yetiştirdim.Ardından parmaksız eldivenleri ,broşları ve taçları ,ardından da yandan sarkan şapkamızı yetiştirdim.Bu hafta hepsi
üstüste geldi maaşallah.3 tane daha şapka siparişi aldım.Birisi kurukafa şapka,birisi zürafa şapka ve bir diğeri de yandan sarkan şapkadan oldu.Bu haftada onlara yoğunlaşacağım.Çok şükür Serkanımın küçük karın ağrısı sorunu geçti(ki bu hafta doktorlara taşındık apandisit olabilir dediler )Benim de kan tahlillerim vardı herşey temiz çıktı.Evde tamirat işlerimiz yineeee başladı.Aşağı salona kapı taktık.Ama hala duvarları sıvasız kapı pervazsız....Serkanım dedesine yardım etti duvardaki alçı süsleri kırdılar.Gece de eşim babasıyla birlikte kapıyı montelediler.Aman benim eve gelmek istemeyin bu aralar  berbat durumdayım.Heryer heryerde ben yünlerin keçelerin içindeyim:)Başka zaman söz beklerim.....


8 yorum:

  1. bayagı yoğun bir hafta ğecirmişsiniz.kolaylıklar dilerim..
    oğlunuzada ğecmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet halimecim bayağı yoğun oldu iş içinde iş çıktı...

      Sil
  2. kolay gelsin canım devamı da bereketi de bol olsun.
    kolay gelsin bahar temizliği erken başlamış.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim örgü çantam .Bahar temizliği demeyelim de bizim yıllık tamiratlarımız bunlar...Bahar gelmeden evin içindekileri hallediyoruz bahar gelince bahçeye çıkıp kıştan perişan olan bahçemizi adam etmeye çalışıyoruz...Sırada çalışma odam var birtürlüüüü bitiremedik...

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin Aslı. Kış günü inşat işi zor oluyordur.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef inanki ögg geldi içime tadilatlardan...Şöyle kapı pencere açıp rahat rahat temizlik yapmak varken,içeriye tıkılıp hızlı hızlı temizlemek hele de inşaat pisliklerini çok zor oluyor...Sinir geliyor ...Ama bende bir eş var her işi kendi halleden cinsten:) Hem bilişimci,hem duvar ustası,hem bahçıvan,hem marangoz.... ne ararsan var arada aşçı...Eh bizde eve usta sokmuyoruz kendi işimizi kendimiz yapıyoruz ...Evin halini hiççç sormayın yani...

      Sil
  5. bu ne yoğunluk kuzucuuum :) hiç eksilmesin kazançlı bereketli olsun hep inşallah satışların .Tamirat oy oyu işte o beni çok yorar bitene kadar sanki ben yapmış gibi yorulurum :)))) kolaylıklar diliyorum cnm.
    Bu arada sevgi dolu günler diliyorum günün kutlu olsun arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  6. çok yetenklisiniz

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...