İzleyiciler

24 Nisan 2011 Pazar

23 Nisan ve biz







23 Nisan çocuk bayramının bizde yeri herzaman farklıdır.Ben küçükken annem beni ve kardeşimi değişik değişik giydirir mutlaka okuldaki törenlere götürür ve ardından fotoğraf stüdyosunda resimlerimizi çektirirdi.Tabi o zamanlar yok fotoğraf makinesi ,yok cep telefonunun fotoğraf çekme özelliklisi,yok digital çekimliler diye birşeyler yoktu...Ancak şipşaklar vardı...Şimdi teknoloji sınırsız...Bende çocuklarımın 23 Nisanlarını kutladım ve resimlerini çektim bol bol anı olsun diye..
Bu yıl oğluşum vals gösteri yaptı.Sınıflarında yalnızca 8 kişiler ve 6 sı erkek.Diğer 2. sınıflardan ödünç kız aldık onlarda pek bir güzel olmuşlardı.Yakışıklı oğlum benim pek bir jön olmuş,aman nazar değmesin dedim...


10 yorum:

  1. pamuk şekerimmmmm sen bayramını kutlamaya böylemi gittin aşkııımmmmmm... serkuşummm yakışıklı jönümmm

    YanıtlaSil
  2. aslııııım yagmur kocaman olmuş :) bloğumuza geri döndük iyi oldu ya öpüyorum cnm senii.

    YanıtlaSil
  3. Maşallah çok şekerler.Çok şanslılar.Şansları hep önlerinden gitsin annesi.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. yasemincim canım benim yağmur gidemedi kutlamalara hava bozuktu burada ama o da eksik kalmasın dedik ananesi giydirmiş süslemiş biz gelmeden ,bende resimlerini çektim.

    YanıtlaSil
  5. Gönülçelencim çok teşekkür ederiz.şanslılar galiba bu devirdekiler inşallah da böyle devam ederler

    YanıtlaSil
  6. Zehracım yağmurum 6. ayını deviriyor maaşallah...yakında o da amigurumi örmeye başlar artık teyzesi:)

    YanıtlaSil
  7. kız öğrenc hep az oluyor. Bizimkiler de de birr kıza iki erkek düştü. Öyle bir dans hazırladılar. Maşallah diyorum ikisine de:))

    YanıtlaSil
  8. oğlun ne kadar güzel pozlar vermiş.. kızın da daha önceki fotoğraflarına göre toparlanmış görünüyor.... bizim beslenme ve tanı konamama problemimiz hala devam ediyor... çok zorlu bir süreç.... Allah ikimizi de yardım etsin...

    YanıtlaSil
  9. Eminecim dediğin gibi Allah ikimize de yardım etsin canım.Yaşamayan bilemez tabii...Gecemiz gündümüz nasıl olacak diye düşünmekle geçiyor...Neyse canları içlerinde olsunda gerisi Allah'ın izniyle düzelecektir umudumuz bundan yana.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Ada ve deniz'in annesi...maaşallah oğluşlarımız pek güzel olmuşlar seninkini de blogundan izledim.Bunlar Urlayı sallayacaklar büyüyünce galiba:)

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...