İzleyiciler

28 Ekim 2010 Perşembe

allahım bebeğimi bana bağışla....


Hayatımın en zor günlerini yaşıyorum...

Merakla beklediğim doğumumu gerçekleştirdim.Fakat bebişim dünyaya 3 hafta erken gelmeye karar verdi.Anne karnındaki sıvısı fazla olduğu için ilaç tedavisi görüyordum ama buna yalnızca 3 hafta dayanabildi ve dünyaya gözlerini açtı.Maalesef ciğerleri gelişemediği ve düşük kilolu doğduğu için prematüre sınıfına girdi...Oksijen alımı çok düşük olduğu için acil küvöze konuldu ve doğum yaptığım özel hastaneden yenidoğan ambulansıyla yenidoğan yoğun bakım ünitesine götürüldü.Bebeğimi kucağıma bile alamadan....Yüzünü bile doğru düzgün göremeden...

Bugün 15 günlük Yağmur Naz kızım...sadece 3 defa 2 şer dakikalık uzaktan görmekle yetindim yoğun bakım ünitesinden...Hala yaşam savaşı veriyor ...Ciğerlerinde takılı olan ventilatör beyin kanamasına neden olduğu için kızım yoğun bakım küvözünden ayrılamadı...tek sevindirici haber anne sütüne başlamış olması ve gün gün sütün miktarının artması tabii yine midesine gönderilen bir hortum yardımıyla...İşte böyle durum ve vaziyetimiz...İlgilenen arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ediyorum DUALARINIZIN KIZIM YAĞMUR NAZ İÇİN OLMASINI DİLİYORUM...Allahım bebeğimi bana bağışla ...

16 yorum:

  1. asoshum kızın ve senin için dua edeceğim elimden gelen ancak bu
    inşallah kısa zamanda bebeğini sağlığına kavuşmuş olarak kucağına alırsın
    güzel şeyler düşün ve kendine çok iyi bak
    dualarım seninle

    YanıtlaSil
  2. aslımmm dualarımız "yağmur naz" için. yazıp yazıp siliyorum sen biliyorsun neler yazdığımı dimi canım............

    YanıtlaSil
  3. canım benim inşallah bebeğin ve sen bu zor zamanlarınızı atlatabilirsiniz.dualarımız seninle.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Aslı
    Öncelikle gözün aydın ne güzel kızın erkende olsa nihayet gelmiş.
    Emin ol bu mücadeleyide kazanıp kucağına alacaksın kısa zamanda..
    Bunu sana bebğini 2,5 ay erken doğurup haftalarca o yoğun bakımın kapısında hiç umudunu kaybetmeden bekleyen bir anne söylüyor. Herşey yoluna girecek ve bu günler anı olarak kalacak inan.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  5. Rabbim bebeğininde seninde yardımcın olsun canım.Acil şifalar inşallah benimde büyük oğlum erken doğdu 6 aylıktı 970grdı canım. Su an sağlıklı ve 17 yasında dua etcanım bende bundan sonra senin ve bebeğin için dua edeceğim.Doğru bende tam bir ay kucağıma alamadım..Rabbim ve biz dualarımızla yayındayız canım......

    YanıtlaSil
  6. Allahım hepimizin dualarını kabul eder inşallah canlarım beni yalnız bırakmadığınızı bilmek içime su serpiyor hepinize çok teşekkür ederim allah hepinizden razı olsun...

    YanıtlaSil
  7. rabbim saglıkla kucagına almayı nasıp etsın canım uzulme dualarımız sızınle

    YanıtlaSil
  8. RABBİM YAR VE YARDIMCIN OLSUN

    YanıtlaSil
  9. Kız bebekler daha bi sıkı tutunurlar hayata.Pozitif düşünün ve dua edin siz de rahatlarsınız.benim kızım da 36 haftalık doğdu toparlanıyorlar hızla.Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Canım benim.Çok geçmiş olsun.Allah bebeğini iyileşmiş olarak kucağına almanı nasip etsin.
    Dualarım seninle...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. NİNEM DUALARIM SENİNLE VE NAZLI KIZINLA.ALLAH BÜYÜKTÜR,TEZ ZAMANDA ALIRIN KOYNUNA İNŞALLAH.BİZE DE GÜZEL RESSİMLERİNİ YAYINLARSIN

    YanıtlaSil
  12. Çok zor olmalı, allah sağlık, şifa ve sabır versin, güzel haberlerinizi bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  13. CANIM BENİMMMM KURBAN OLURUM DİLİNDEN DÖKÜLEN SÖZLERE,ÜZÜLME BİTANEM YAĞMUR NAZ KISA SÜRE SONRA KUCAĞINDA OLUR İNŞALLAH. BUKADAR DUA EDENİ VARKEN ÇABUCAK KAVUŞURSUN BEBEĞİNE ASLIM. HİÇ ÜZÜLME CANINI SIKMA RABBİM BAĞIŞLASIN.DUALAR SENİNLE OLSUN HAYIRLISIYLA İYİ HABERLER VER İNŞALLAH ÇOK ÖPÜYORUM İKİNİZİDE...

    YanıtlaSil
  14. Canım benim...Zor günler bunlar ama inan bana geçecek. Minik bebeğini kucağına alıp da o cennet kokusunu içine çekince tüm bu yaşananlar unutulacak inşallah. Ben de 7 aylık doğmuşun.Bir kilo 200 gram. 40 gün kuvözde yaşam savaşı vermişim. Yaradan her şeyi planlamıştır.Gönlünü ferah tut. Dualarımız seninle.

    YanıtlaSil
  15. Allah yavrunu sizlere bağışlasın inşallah. Haberler nasıl? sevindirici gelişmeleri merakla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  16. Aslımm hayırlı haberlerini bekliyorum. Gelişmeler nasıl canım. Yağmur nasıl oldu...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...