İzleyiciler

16 Haziran 2010 Çarşamba

çiçekli elbise ve kolyem



Yeni bir asosh tasarımıyla karşınızdayım. 5,5 aylık hamileliğim sonucu birazcık ucundan kilo almışım 2 kiloya yakın...(ebru şallı gibi plates de yapmıyorum ama...)Bunun sonucu eski kıyafetlere sığamıyoruz.Bu elbise biraz sadeydi ve ben onu çiçeklerle süsledim.tığla hazırladığım çiçekleri silikonla yapıştırdım ve böylece dikiş izi oluşmadı. Üzerine tamamlaması için bir de kolye tasarladım. Bu sene heryerde böyle kolyeler var. eski oyalardan bir tutam kesip zincire doladım üzerine çiçek motifleri örüp takı uçlarıyla zincire monte ettim. nasıl olmuş bayanlar?

4 yorum:

  1. oy oy çok şeker tam da kız annesine göre olmuş ellerine sağlık bu arada bebişimiz nasıl?

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş başka ne denir güzelim. güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  3. Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, bin bir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, kandilin mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  4. nee 2 kilo mu:))))) süpersin canım... allahımseni ve bebişini nazarlardan saklasın...

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...