İzleyiciler

6 Haziran 2010 Pazar

Amigurimi ördekcik ve windsurf yarışları

2010 windsurf 1. etap yarışları urla -çeşmealtı

















:)) bayan pastacı ördek yavrusu ...

ordan burdan örüp de bir kenara atılan parçaları birleştirip ortaya bu ördek yavrusunu çıkardım.Biraz boğazına düşkün bie elinde cupcake bir elinde şeker bütün gün bahçede keyif çatıyor...


hafta sonumuz biraz acayip geçti.Serkanım su çiçeği geçiriyor. Bugün ada hastanesine götürdük .oradan gelmişken bir de çeşmealtı yapalım dedik.Windsurf yarışmasının ilk etabı vardı biraz takıldık.ilk resimde pek bir şey anlaşılmasa da...Hava kapalıydı ve çeşmenin muhteşem rüzgarı vardı tam sörfçülere göreydi...Oradan Serkanımı iskelede bir parka götürdük kaşıntılarını unutsun biraz diye...nerdeeee çocuk iyice sulu sulu döküntüler çıkarıyor ...neyseki akşam mangal keyfinden sonra uyuya kaldı biraz rahatladı canım benim...





3 yorum:

  1. Su çiçeği salgın galiba :( Bir kaç arkadaşımdan daha duydum. Çok geçmiş olsun. Sen de dikkat et canım. Ördeğin gözlerine bayıldım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun.Kokoş bir ördek olmuş.gözleride çok güzel. Asos tarzının esintileri bu çalışmadada görüldü. :) ellerine sağlık canım çok güzel şule

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun canım.. erken çıkarması iyi...
    obur kokoş ördeğin çok gzl olmuş canım :)

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...