İzleyiciler

12 Nisan 2010 Pazartesi

Sandalye tasarımı







Hafta sonu yazacaklar birikti...daha öncede bahsetmiştim sandalyelerimi kirpi yünüyle kaplıyordum.Oturma yerlerini bitirdim fakat sırt kısımları halaaaa örülüyor...Elim bu aralar bayağı yavaşladı.(Halsizlik var üzerimde iyiden iyiye...)Kumaş kaplamak istemiştim aslında ama alttaki kumaşı iyi değilmiş sildikçe dışarıya lekeler bıraktı. Bende en iyisi bu olur dedim ve tabiiki de süslü olmasını istedim evime uyması için...Lila ,mor ve krem olarak ördüm.Halılarım da aynı renkte...Duvarlarım da lila, koltuklarım da beyaz...hepsi takım oldu ,güzel oldu Allah içime sindirsin güzel güzel oturmak nasip etsin inşallahhh...Daha ben ne tasarımlar yaparım bu eve....

5 yorum:

  1. Ay bunlar süper olmuş eline emeğine sağlık.
    Sağlıkla mutlulukla kullan arkadaşım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Canım bravo wallaha. Hamiş hamiş enerji bulup ne güzellikler yaratmışsın. Eline emeğine sağlık. Eski hayata döndürüp kullanmak her zaman daha anlamlı oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım, bana da iyi fikir verdin bu arada teşekkürler. Ben de uzun zamandır sıkılıyordum sandalye minderlerinden sakal ip süper fikir. Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. 2010 Blog Ödülleri Yarışmasına katıldım.
    1.Aşama : http://2010.blogodulleri.com adresine giriyoruz
    2.Aşama : Sayfanın sol tarafında bulunan KAYIT yazan butonu tıklıyoruz.Kayıt aşamalarını 4 adımda tamamlıyoruz,2.adımda vereceğiniz cep telefonu önemli,çünkü cep telefonunuza aktivasyon kodu gelecek ve 3. adımda o aktivasyon kodunu sizden isteyecek.Evet kayıt işlemi bitti.
    3.Aşama : Sayfanın üst tarafında bulunan KATEGORİLER butonuna tıklayın,sayfanın altında ÜLKER Pötibör Bisküvi Yemek Blogları kategorisini tıklayın,ve blogum Mutfaktaki Nefis Kokular -http://nursen yemek.blogspot.com sayfanın altında bulunan sayfalara tıklayarak lütfen benim blogumun adını bulun :) ve yanda bulunan oy ver butonuna tıklayın.Evet çok teşekkürler bana oy verdiniz.

    Şimdiden çok teşekkür ediyorum efenim.Oy veren parmakların dert görmesin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  5. ay bayıldım çok orjinal olmuş

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...