İzleyiciler

30 Kasım 2009 Pazartesi

şiş örgüsüyle bebek yapımı,free pattern





Geçenlerde tv programında görmüştüm bu beklerden yapıyorlardı. Araştırdım buldum bir blogcu arkadaş yapmış.Fakat kendisi pek paylaşımcı değilmiş sağolsun sinir etti beni yeni yaptığımız sitemize örnek teşkil etsin diye koymuştum fakat sildim onunkisini. çünkü silmemi istedi derhal....sağolsun hiç tarzım olmayan böyle insanlara inat olarak hemen ördüm bir tane vee herlkesle paylaşayım dedim...

yapılışı buyrun bayanlar

ben 3,5 numara şişle başladım 50 ilmek attım. Ayakkabısının rengindeki yünümle 14 sıra düz örgü ördüm. pantolonunun yününü taktım onu da 18 sıra yine düz ördüm ve kemer yapmak için kahverengi yünümü taktım. 5 ilmek kahve 2 ilmek yeşil ipimle 2 sıra ördüm. 1 sıra daha yeşille devam ettim ve beyaz yünümü taktım. 42 sıra beyazla düz devam ettim. 6 sıra kahverengi ipimle saç kısmını ördüm sonrada her yandan 1 er keserek 8 ilmek kalan kadar şapkasını ördüm .şimdi buraya kadar yukarısı üçgen aşağısı dikdörtgen bir parçam oldu.

Tepeden başlayıp tersini çevirip diktim ayaklarını dikmedim çünkü düzünü çevirdiğimde dikişi yana değil ortaya getirdim.(bebeğin arkasında olacak dikiş kısmı).Şapkasından 2 parmak ölçüp başından diktim. buraya elyaf doldurdum şapkanın huni kısmı serbest kaldı.baş kısmına da elyaf doldurmadan önce kilitli gözlerimi taktım ağzını ve burnunu işledim.başına elyaf doldurdum.başını belirlemek için 20 sıra sayın.ve dikiş ipliğimizle boğdum .bacaklarını da yinr iğne ardı olarak diktim içlerine elyafı doldurdum. en son olarak ayak kısmından dikiş yaptım. kollarını da iğne ardı diktim . boynuna üşümesin diye atkısını da ördüm...işte bu kadar canlarımm....taş atıp elim kolum ağrımadı bunu sizinle paylaşmaktan mutluluk duydum...

şimdi de noel babayı örüyorum onun da sayılarını vereceğim bekleyin beni....


üstteki resimler güzel görünmemiş bir tane farklı ekleyelim dedim.





1 yorum:

  1. ne iyi yapmışsın aslım bu oyuncak alemide bi kaprisli oluyo bir çok kişi sayıları olan özgün tasarımımdır yazabiliyo
    komikkk çok komik
    ellerine sağlık bu adamcıkda pek bi şirin olmuş :)
    ne kadarda güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...