İzleyiciler

26 Ekim 2009 Pazartesi

Zeytinleri de topladık....




çok yorgunum kızlar bir okadar da perişan olmuş vaziyetteyim.Hafta sonu Annemlerin bahçesine gittik ailecek...Hem ziyaret hem ticaret oldu bizim gezimiz...İzmir -menderes arasında bizim bahçe.Bahçe demek aslında biraz yanlış olur çünkü bir dağ yamacında ...Zeytin ağaçları var içerisinde kocaman olmuşlar...Bayağı çekiştelik zeytin topladım.Ama çok uğraştırıcı amigurimi örsem bu kadar uğraşmazdım yani...Bir yukarı bir aşağı yamaçta dolaşıp durdum.Mis gibi çam ormanlarının arasında dağ havası çarptı birde...Bugün biraz dinlenme yapıyorum yarın anasınıfımızda faaliyet günü müzik aletleri yapacağız çocuklarla birlikte..resimlendirip yayınlayacağım sitemizde adresini bilmeyenlere www.okuloncesindekiler.blogspot.com
neyse canlarım elimde bir kukla var yapılacak,yarında beklediğim kargo gelirse sizinle paylaşacağım sürprizlerimi...

3 yorum:

  1. ayyy nerde bebiş falan değil canım o göbüşşş ...Değişik bir yere gittiğim zaman karnım şişiyor ve 2 aylık gebe gibi oluyorum ...Çok zor benim içinde...

    YanıtlaSil
  2. canımmm ben çok severim zeytini sabah öyle akşam yerim. bizimde evimizin önünde zeytin ağaçlarımız var bide topladık kırdık dildik
    iyiki egeliyiz

    YanıtlaSil
  3. ya bu adara ne bebeği ne göbeği hiç bişi yok orada aaaaaa

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...