İzleyiciler

15 Ekim 2009 Perşembe

Amigurimi anasınıfı kızım okula gidiyor




































Anasınıfımız nihayet açıldı.Çok şeker bir okadar da becerikli ve hevesli bir öğretmenimiz var.Maşallah diyelim ki nazar olmasın öğretmenimiz...anlaşıldığı üzere ben de okula başladım yanii oğluşumla beraber...Vakit ayıramadım bir haftadır bloguma kusura bakmayınız şekerler...






Ama bomba gibi geldim yine..Okulların açılmasına yönelik bir projem oldu.Anasınıfı bebeği....Örgülü saçları,okul çantası ve önlüğüyle işte karşınızda...Ders çalışmayı da pek bir seviyor...Şapkası da serinleyen havalarda başını koruyor...Ana sınıfı öğretmenimiz Burcu hanıma süslenip püslenip paketlenip gidiyor bebeğimiz...Güle güle kullanması dileğimle...

5 yorum:

  1. Çok hoş bir hediyelik olmuş. Şirine. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel olmuş ya hele ayakkabılarına bayıldım kızının:))) çok şeker,ellerine sağlık.öptüm

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ya!eline emeğine sağlık.Başarılı olacağı kesin cin gibi!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık çok cici olmuş.affına sığınarak seni mimledim şekerrr

    YanıtlaSil
  5. hıımm yorumun gelmemiş
    tam ben okeyledim ve mercan kızım pc kapattı
    ayy nasıl kapattı deme kasadan kapatıyo açıyo
    bu çocuklar her şeyi biliyo :)
    mesaj bırakmıştım sana bi ara msn den görüşelim diye

    gelelim kızımıza
    harika bi kız olmuş bu bayıldık kızımla :)

    YanıtlaSil

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...