İzleyiciler

6 Eylül 2009 Pazar

Kolay bolero yapımı




şimdi buda ne böyle dersiniz siz dimi...Aslında bolero olacak. Kolay bolero ki ben bukadarını 1 günden az bir sürede ördüm( serkanla otur kalk yemek yedir oynat yemek yap evi topla gibi zaman dışında tabii)



Şimdi ilk önce nakonun angorasıyla örüyorum tığım 4 numara



40 cm bir zincir çektim tığımla.üzerine 1 kafes 1 dolgu yaptım eskilerin örneğidir bu kızlara tığ işi öğretmek için ananelerin öğrettiği bir iş yaniii...



Dolgular 3 erli 3 trabzan araları 3 zincir...



Bu 52 cm olana kadar ördüm.(bedenim biraz dar olduğu için göğüs fakirliğinden dolayı bu yeterli geldi bana .Örneğin gerçeği 40cmx56cm



Sonracıma ikiye katladım ve 7 cmlik kısmını her iki yandan diktim. Kalan boşluk kısmı kol yeri oluyor. Uzun ince örülmüş kısım görüyorsunuz yukarıda.Bunun için de kol yeri bıraktığım kısıma ipimi bağladım döne döne ördüm kollarını...Diğer kolu yok tabi burada.



biten boleromu da paylaşınca sizinle iyice anlaşılır tabii...Haaa birde Deryabaykal.com sitesinde güllü bolero olarak anlatılıyor şekerlerim oraya da bakabilirsiniz.



Devam resimlerini de sanırım yarın atabilirim ki bugün pazar ...koca+karı+çocuk+pazar günü= aylaklık gezmek tozmak vs....



eveetttt yazımıza kaldığımız yerden devam edelim sonunda bitti. Aslında 2 gün önce bitirdim fakat resimleyememiştim. buyrun bitmiş haline. kollarının ucuna crocidiledundee örneği koydum kat kat görünsün diye...


bu resimde daha net anlaşılıyordur sanırım...ayy kış gelsede giysemm

1 yorum:

Buraya düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Beğenileriniz benim için çok önemlidir...